ID: 50060
Advertentie ID: #51752 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Omschrijving
Te koop aangeboden,
In nieuwstaat verkerende Vespa PK50XL Elestart 1986 4 Versnellingen.
De scooter Is tot in den puntjes gerestaureert in 20172018, kosten nog moeite gespaard.
De scooter is professioneel gestraald en gespoten, tevens is de bekende rotte plek bij het ophangpunt van de achterveer opnieuw ingelast.
Het motorblok is geheel gereviseerd, keerringen, lagers, pakkingen, schakelkruis, koppeling etc. zijn vervangen en voorzien van een nieuwe polini 50cc cilinder en een nieuwe 16/16 carburateur.
Praktisch alle onderdelen aan de scooter zijn nieuw!
Enig minpuntje aan de scooter is het feit dat het chassisnummer opnieuw is ingeslagen door de RDW (oude was bijna helemaal vergaan).
Het nieuwe chassisnummer is ingeslagen op de kokerbalk bij de trayplank maar is meegespoten in de kleur tijdens de restauratie en is niet leesbaar nu, je ziet wel waar het zit ( foto\'s van voor en na de RDW keuring en het chassisnummer aanwezig)
het moet eigenlijk weer opengekrabt worden maar ik heb het zo laten zitten.
Oude en nieuwe kentekenbewijs uiteraard ook nog aanwezig.
Tevens heel veel foto materiaal aanwezig van de restauratie en kan ik op een usb stick meegeven indien gewenst
De scooter gaat weg om ruimte te maken voor een nieuw project, maar staat zeker niet in de weg!
Op onzin biedingen word niet gereageerd.
Met vriendelijke groet,
Marcel
In nieuwstaat verkerende Vespa PK50XL Elestart 1986 4 Versnellingen.
De scooter Is tot in den puntjes gerestaureert in 20172018, kosten nog moeite gespaard.
De scooter is professioneel gestraald en gespoten, tevens is de bekende rotte plek bij het ophangpunt van de achterveer opnieuw ingelast.
Het motorblok is geheel gereviseerd, keerringen, lagers, pakkingen, schakelkruis, koppeling etc. zijn vervangen en voorzien van een nieuwe polini 50cc cilinder en een nieuwe 16/16 carburateur.
Praktisch alle onderdelen aan de scooter zijn nieuw!
Enig minpuntje aan de scooter is het feit dat het chassisnummer opnieuw is ingeslagen door de RDW (oude was bijna helemaal vergaan).
Het nieuwe chassisnummer is ingeslagen op de kokerbalk bij de trayplank maar is meegespoten in de kleur tijdens de restauratie en is niet leesbaar nu, je ziet wel waar het zit ( foto\'s van voor en na de RDW keuring en het chassisnummer aanwezig)
het moet eigenlijk weer opengekrabt worden maar ik heb het zo laten zitten.
Oude en nieuwe kentekenbewijs uiteraard ook nog aanwezig.
Tevens heel veel foto materiaal aanwezig van de restauratie en kan ik op een usb stick meegeven indien gewenst
De scooter gaat weg om ruimte te maken voor een nieuw project, maar staat zeker niet in de weg!
Op onzin biedingen word niet gereageerd.
Met vriendelijke groet,
Marcel