ID: 2832
Advertentie ID: #2832 is verwijderd van uw verlanglijst.
Audi S6 Quattro 2002 Grijs (Youngtimer)
€10.000,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Prachtige Audi S6 geimporteerd uit Japan en in perfecte staat verkerend. Heb er zelf ongeveer 10k mee gereden, was een tussen auto totdat mijn eigen S4 weer compleet gerepareerd was. Super fijne auto om lange afstand mee te rijden en ruim genoeg om altijd relaxt in te kunnen zitten.
Import papieren aanwezig, grote beurt gehad terug in 2015 toen deze net in Duitsland was aangekomen waterpomp, spanrollen etc. . Verder is de auto net gekeurd en heeft nog een beurt gehad met betrekking tot rem schijven en blokken + draagarmen, filters(bon aanwezig).
Auto rijdt echt heerlijk, koning op de weg en altijd vermogen over met de 340 PK onder de rechtervoet, verder zit er ook nog een electrisch zonnescherm voor de achterruit en de stoelverwarming is zowel voor als achter aanwezig. Reservewiel is ook lichtmetaal, zelfde als op de foto. Zelf heb ik er ook nog een Parrot 2 din radio ingebouwd, hele verbetering tov de originele Japanse audi radio. Stoelen zijn trouwens van Recaro, volledig leder en volledig electrisch, stuur is ook electrisch verstelbaar.
Dus al met al een ontzettend luxe en comfortabele auto met ook nog eens een bak aan vermogen. Daarbij ook nog eens sinds mei een youngtimer dus zeker voor de zakelijk rijder een ontzettend interessante auto.
Gehele betaling of deels, mag ook in Bitcoins of Ethereum.
Graag geen onzin bieding en proefritje kan, maar wel alleen als je serieus overweegt om dit beest te kopen!
Cheers,
Lovel
Import papieren aanwezig, grote beurt gehad terug in 2015 toen deze net in Duitsland was aangekomen waterpomp, spanrollen etc. . Verder is de auto net gekeurd en heeft nog een beurt gehad met betrekking tot rem schijven en blokken + draagarmen, filters(bon aanwezig).
Auto rijdt echt heerlijk, koning op de weg en altijd vermogen over met de 340 PK onder de rechtervoet, verder zit er ook nog een electrisch zonnescherm voor de achterruit en de stoelverwarming is zowel voor als achter aanwezig. Reservewiel is ook lichtmetaal, zelfde als op de foto. Zelf heb ik er ook nog een Parrot 2 din radio ingebouwd, hele verbetering tov de originele Japanse audi radio. Stoelen zijn trouwens van Recaro, volledig leder en volledig electrisch, stuur is ook electrisch verstelbaar.
Dus al met al een ontzettend luxe en comfortabele auto met ook nog eens een bak aan vermogen. Daarbij ook nog eens sinds mei een youngtimer dus zeker voor de zakelijk rijder een ontzettend interessante auto.
Gehele betaling of deels, mag ook in Bitcoins of Ethereum.
Graag geen onzin bieding en proefritje kan, maar wel alleen als je serieus overweegt om dit beest te kopen!
Cheers,
Lovel