ID: 2740
Advertentie ID: #49356 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Heavy relic stratocaster 69 er model fiesta red
€450,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bij deze met toch wel een beetje pijn, mijn heavy relic stratocaster in fiesta red.
Gemaakt naar het voorbeeld van een laat jaren 60 stratocaster dus met big headstock.
Wat betreft de body en hals kan ik niet zeggen van welke gitaar deze komen heb ze zelf ook zo ooit gekocht maar naar alle waarschijnlijkheid is het Squier. Het F logo is een decal dit is dus "GEEN ECHTtE FENDER"
Wat ik wel weet is dat de komplete slagplaat van een Fernandes stratocaster uit de late jaren 70 is.Met de grey bobbin pickups en 3 way switch.
Verder voorzien van jaren 70 schaller tuners.
de relic job is gedeeltelijk natural en gedeeltelijk "geholpen"
Je vind het mooi of je vind het helemaal niets....
De strat is helemaal opnieuw afgesteld op 0.9 snaren. De frets zijn nog prima. Het geluid is echt geweldig, mooi vintage strat geluid.
De gitaar is van zichzelf al super resonant..
Ik heb teveel gitaren en zoals zo veel gitaristen wil ik regelmatig iets anders proberen. Vandaar de verkoop. ( heb er meer te koop staan)
Deze hoeft toch niet echt weg tenminste niet voor peanuts...
Gemaakt naar het voorbeeld van een laat jaren 60 stratocaster dus met big headstock.
Wat betreft de body en hals kan ik niet zeggen van welke gitaar deze komen heb ze zelf ook zo ooit gekocht maar naar alle waarschijnlijkheid is het Squier. Het F logo is een decal dit is dus "GEEN ECHTtE FENDER"
Wat ik wel weet is dat de komplete slagplaat van een Fernandes stratocaster uit de late jaren 70 is.Met de grey bobbin pickups en 3 way switch.
Verder voorzien van jaren 70 schaller tuners.
de relic job is gedeeltelijk natural en gedeeltelijk "geholpen"
Je vind het mooi of je vind het helemaal niets....
De strat is helemaal opnieuw afgesteld op 0.9 snaren. De frets zijn nog prima. Het geluid is echt geweldig, mooi vintage strat geluid.
De gitaar is van zichzelf al super resonant..
Ik heb teveel gitaren en zoals zo veel gitaristen wil ik regelmatig iets anders proberen. Vandaar de verkoop. ( heb er meer te koop staan)
Deze hoeft toch niet echt weg tenminste niet voor peanuts...