ID: 740
Super lieve kruising mechelse x Hollandse herder
€350,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Hallo mijn naam is santos!
Mijn ouders zijn in bezit van stamboom maar aangezien ik een kruising ben bezit ik hem zelf niet.
Vader is Sherrif 25982
moeder Misty 30225
Ik ben een super lieve hond! Ik vind het heerlijk om los te kunnen lopen en te spelen. Dus als ik bij een huisje terecht komt met veel ruimte dan zou dat super fijn zijn. Ik ben ook dol op kinderen !! Ik kan ook zeker weten goed met kleine kinderen. Maar soms vergeet ik even hoe groot ik ben. Ik heb een hoog knuffelgehaalte dus lekker gekriebelt worden op me buikje vind ik super lekker. Ik heb het alleen niet zo op katten. Ik trek alleen wel soms veel aan de riem dus als er plekken zijn waar ik gewoon los kan lopen is dat ook fijner voor u. Ik vind het ook heerlijk om na een stuk te wandelen lekker een dutje te doen op een kleedje of een kussen! Ik heb verder alles al klaar staan om naar me gouden mandje te gaan! Me baasje moet me helaas weg doen om dat ze steeds meer moet werken dus niet super veel tijd heeft voor mij en dat doet haar verdriet. Ik ben verder netjes ontwormd en ontvlooid en heb al me prikjes gehad en ben netjes in bezit van een paspoort! Eventueel een stuk in de auto rijden vind ik ook geen probleem.
Heeft u een gouden mandje voor mij ?? Stuur dan snel een berichtje
Er word alleen gereageerd op sirieuse interesse!
Mijn ouders zijn in bezit van stamboom maar aangezien ik een kruising ben bezit ik hem zelf niet.
Vader is Sherrif 25982
moeder Misty 30225
Ik ben een super lieve hond! Ik vind het heerlijk om los te kunnen lopen en te spelen. Dus als ik bij een huisje terecht komt met veel ruimte dan zou dat super fijn zijn. Ik ben ook dol op kinderen !! Ik kan ook zeker weten goed met kleine kinderen. Maar soms vergeet ik even hoe groot ik ben. Ik heb een hoog knuffelgehaalte dus lekker gekriebelt worden op me buikje vind ik super lekker. Ik heb het alleen niet zo op katten. Ik trek alleen wel soms veel aan de riem dus als er plekken zijn waar ik gewoon los kan lopen is dat ook fijner voor u. Ik vind het ook heerlijk om na een stuk te wandelen lekker een dutje te doen op een kleedje of een kussen! Ik heb verder alles al klaar staan om naar me gouden mandje te gaan! Me baasje moet me helaas weg doen om dat ze steeds meer moet werken dus niet super veel tijd heeft voor mij en dat doet haar verdriet. Ik ben verder netjes ontwormd en ontvlooid en heb al me prikjes gehad en ben netjes in bezit van een paspoort! Eventueel een stuk in de auto rijden vind ik ook geen probleem.
Heeft u een gouden mandje voor mij ?? Stuur dan snel een berichtje
Er word alleen gereageerd op sirieuse interesse!